«Powrót

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

21 marca 2022 r. rozpoczynamy badanie satysfakcji klienta infolinii Krajowej Informacji Skarbowej.

Celem badania jest pozyskanie opinii klientów kontaktujących się telefonicznie z Krajową Informacją Skarbową na temat jakości obsługi. Przed rozmową poprosimy o wyrażenie zgody na badanie – udzielenie zgody jest dobrowolne.

Do tych z Państwa, którzy wyrażą zgodę, po rozmowie z konsultantem oddzwonimy, by zadać kilka pytań. Liczymy, że nasi klienci odpowiedzą pozytywnie na zaproszenie i poświęcą chwilę na krótką, anonimową ankietę satysfakcji.

Informacje zebrane podczas badania ankietowego pozwolą nam ulepszać świadczone usługi.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 18.03.2022 Data publikacji: 18.03.2022 08:48 Data ostatniej modyfikacji: 18.03.2022 08:48
Autor: Krajowa Informacja Skarbowa Osoba publikująca: Angelika Łątka Osoba modyfikująca: Angelika Łątka