Badanie satysfakcji klienta
Badanie satysfakcji klienta
Źródło: Krajowa Informacja Skarbowa
Od 17 listopada 2020 r. rozpoczynamy badanie satysfakcji klienta infolinii Krajowej Informacji Skarbowej. Grupą, do której adresujemy ankietę, są klienci infolinii KIS korzystający z kanału mejlowego. Link do ankiety znajdzie się w każdym mejlu wysyłanym do klientów z odpowiedzią na pytanie zadane przez formularz na Portalu Podatkowym podatki.gov.pl
Liczymy, że nasi klienci odpowiedzą pozytywnie na zaproszenie i poświęcą kilka minut na wypełnienie i wysłanie ankiety. Analiza jej wyników pozwoli nam ulepszyć świadczone usługi.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 17.11.2020 | Data publikacji: 17.11.2020 08:21 | Data ostatniej modyfikacji: 17.11.2020 09:05 | Autor: Krajowa Informacja Skarbowa | Osoba publikująca: Aleksandra Grygierczyk | Osoba modyfikująca: Aleksandra Grygierczyk | | |