- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w Krajowej Informacji Skarbowej przez 2 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Wnioski i korespondencję związaną z interpretacjami indywidualnymi i wiążącymi informacjami stawkowymi (WIS) przesyłaj poprzez e-PUAP na adres skrytki Krajowej Informacji Skarbowej: /KIS/wnioski
Krajowa Informacja Skarbowa udzieli Ci informacji podatkowych i celnych przez telefon:
22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
+48 22 330 03 30 (z zagranicy)
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
Można również zadać pytanie drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na Portalu Podatkowym.
ZACHĘCAMY do korzystania z e-usług Twój e-PIT i e-Deklaracje, dostępnych tylko na podatki.gov.pl
Wizyta w Krajowej Informacji Skarbowej
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 8 maja 2020 r. możliwa jest wizyta w Krajowej Informacji Skarbowej:
- środa od 9:00 do 15:00
- piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.