«Powrót

Zmiany na infolinii

Zmiany na infolinii

Zmiany na infolinii

Zmiany na infolinii

  • Trwają prace nad modernizacją infolinii
  • Nie zmieniają się numery telefonów

Już od 8 maja klient, który połączy się z infolinią, by uzyskać informacje podatkowe lub celne, usłyszy pytanie bota o temat rozmowy. Zadaniem bota będzie skierować klienta do konsultanta KIS  udzielającego odpowiedzi w danym zakresie.

Zmienia się też system zapowiedzi głosowych.

Numery telefoniczne infolinii KIS pozostają bez zmian, ale uzyskasz pod nimi więcej informacji, np. w zakresie Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).

Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 05.05.2023 Data publikacji: 05.05.2023 17:00 Data ostatniej modyfikacji: 05.05.2023 17:17
Autor: Krajowa Informacja Skarbowa Osoba publikująca: Rafał Naskręt Osoba modyfikująca: Rafał Naskręt