Asystent ds. rozpatrywania wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych przepisów prawa podatkowego w Trzecim Dziale Wydawania Interpretacji Indywidualnych


08.02.2019 06:52

Źródło: Krajowa Informacja Skarbowa

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 42482
Tytuł: Asystent ds. rozpatrywania wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych przepisów prawa podatkowego w Trzecim Dziale Wydawania Interpretacji Indywidualnych
Data publikacji: 08.02.2019 06:52
Termin składania ofert: 20.02.2019 11:59

Opis

Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:     
Asystent ds. rozpatrywania wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych przepisów prawa podatkowego
w Trzecim Dziale Wydawania Interpretacji Indywidualnych


Wymiar etatów: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Adres urzędu:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała

Miejsce wykonywania pracy:
Piotrków Trybunalski
Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wronia 65
97-300 Piotrków Trybunalski

WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, używanie sprzętu biurowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca w budynku VI piętrowym. Przestrzeń pracy KIS: III i  V piętro. Budynek wyposażony w dwa dźwigi osobowe i dźwig towarowy. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – parter budynku. Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych: dostępne. Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: niewidomych, głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ:
- opracowywanie  interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski zainteresowanych w zakresie podatku od towarów i usług,
- opracowywanie odpowiedzi na środki odwoławcze w tym skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przez wnioskodawcę na wydane indywidualne interpretacje w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia,
- prowadzenie rejestru spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentów,
- współpracowanie przy opracowywaniu skarg kasacyjnych kierowanych do Naczelnego Sądu Administracyjnego w celu obrony wydanej interpretacji indywidualnej uchylonej przez WSA,
- przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów kierowanych  za pośrednictwem Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej w sprawach dotyczących wniosków o wydanie interpretacji indywidualnej,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń kaskadowych w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE:
- wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub inne wyższe uzupełnione o studia podyplomowe w zakresie prawa, ekonomii lub administracji,
- rzetelność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
-  CV i list motywacyjny,
- zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2186 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.

TERMIN SKŁADANIA DOKUMNETÓW:
- dokumenty należy złożyć do 20 lutego 2019 r.
- decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,
- miejsce składania dokumentów:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem „oferta pracy –  asystent KDIPT1-3 (zastępstwo)"
lub osobiście w Kancelarii KIS, parter pok. 1-5.

INNE INFORMACJE:

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (dalej: „Dyrektor KIS"). Krajowa Informacja Skarbowa ma siedzibę w Bielsku-Białej, kod pocztowy 43-300, ul. Teodora Sixta 17, numer tel. 33 472-79-00, adres e-mail: kis@mf.gov.pl, strona internetowa: www.kis.gov.pl.
Kontakt do inspektora ochrony danych: W Krajowej Informacji Skarbowej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem: iod.kis@mf.gov.pl lub pisząc na adres siedziby Krajowej Informacji Skarbowej – z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych".
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie organom
i podmiotom upoważnionym do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie stosownych przepisów prawa lub umów.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1559) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

POZOSTAŁE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
Pracownik będzie podlegał ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 1393).
Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 3.086,27 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z trzech etapów: testu wiedzy z zakresu podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej, zadania praktycznego polegającego na opracowaniu odpowiedzi na pytanie opisowe oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. +48 44 645 01 51 w. 307.

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 08.02.2019

Autor: Elżbieta Ziętek

Data publikacji: 08.02.2019 06:52

Osoba publikująca: Angelika Nowak

Data ostatniej modyfikacji: 20.03.2019 11:47

Osoba modyfikująca: Aleksandra Grygierczyk

Rejestr zmian